Ciągnik Iseki choć przez z wielu z Was uważany za komunalny i rzadko spotykany w sadach zainteresował mnie ze względu na skrzynię biegów czyli dwusprzęgłowy automat. Dlatego postanowiłem skorzystać z okazji, aby sprawdzić czy faktycznie nadaje się do pracy w sadzie. Zapraszamy do oglądania.
Zobacz także
Remont skrzyni w ciągniku Kubota L5040
Zobaczcie film prezentując remont (lub) raczej zużycie elementów skrzyni biegów w ciągniku Kubota L5040.
Kubota inwestuje w opryskiwacze Fede
Kubota Holdings Europe B.V. (Siedziba główna: Nieuw-Vennep, Królestwo Niderlandów; Prezes: Shingo Hanada, dalej “KHE”), spółka zależna Kubota Corporation (Siedziba główna: Naniwa-ku, Osaka, Japonia; Prezes i Dyrektor Reprezentacyjny: Yuichi Kitao; dalej “Kubota”), która nadzoruje działalność marki Kubota w zakresie maszyn rolniczych i przemysłowych w Europie, postanowiła nabyć 100% akcji spółki Pulverizadores Fede, S.L. (Siedziba główna: Walencja, […]
Maksymalna prędkości ciągników na drogach
Polska Izba Gospodarcza Maszyn i Urządzeń Rolniczych zwróciła się do Polskiego Związku Producentów Roślin Zbożowych z propozycją wspólnych działań na rzecz zwiększenia dopuszczalnej maksymalnej prędkości ciągników rolniczych na drogach publicznych do 50 km/h. Ciągniki rolnicze, zgodnie z art. 20 ust. 6 pkt 1 ustawy o Prawie o ruchu drogowym, na drogach publicznych mogą rozwijać maksymalną […]